miercuri, 23 iulie 2008

P.S. la prima scrisoare

Am uitat să-ţi spun: nu trebuie să-ţi faci niciun fel de griji. Nu aştept răspuns la scrisorile mele. Aşa făceam şi în copilărie: răspundeam tot eu în locul fluturilor. Nu m-am schimbat prea mult de atunci, deşi tu n-ai zice asta...
Dar acum mă grăbesc. Vara s-a supărat puţin şi a plecat iar eu trebuie să-mi ţin loc de anotimp. Altfel vine toamna prea devreme. Deja mi-au căzut câteva frunze, pe jumătate verzi, din mesteacănul-plantat-astă-toamnă.
Şi încerc să privesc mereu spre cer ca şi cum aş vrea să mă mai nasc o dată, din zboruri. Doar că îngerilor mei li s-a făcut frig şi au plecat să se îmbrace. Cred...

5 comentarii:

Asociaţia Creştin Umanitară Flacăra Speranţei spunea...

cere-le sa-ti aduca si tie o haina. si daca nu cer prea mult, vreau si eu o manta de vreme rea. dar nu una obisnuita, ci una care sa reziste la oameni rai, la suflete haine si care se cred buricul pamantului.... la aroganta pe care o da pozitia sociala pe scara ierarhica pe care cu cat urci mai sus, cu atat te dezumanizezi mai tare...
strig catre cerul care plange sa se opreasca pentru ca-mi face prea mult rau... si nu numai mie, ci si unui suflet nevinovat de copil care are nevoie de o familie si care se pierde intr-un sistem neomenesc pentru ca inca birocratia la noi e in floare. spune tu, Beth, ce sa fac?!

beth spunea...

Poate gândul meu încrezător în reuşita ce o aştepţi... sau poate dorinţa ta de a împlini ceea ce ţi se pare a fi drept... sau, poate, simplul fapt că încerci, că te revolţi, că nu accepţi nedreptatea... toate acestea pot însemna ceva care să te facă, la sfârşit, să-ţi spui că nu ai luptat zadarnic... indiferent de rezultat. Eu îţi doresc ceea ce-ţi doreşti tu!

Asociaţia Creştin Umanitară Flacăra Speranţei spunea...

dupa toate astea, ne-am decis sa incepem procedurile de adoptie. sa trimiti gandul tau bun catre noi sa izbandim. pupici.

beth spunea...

Draga mea, sunt cu tot sufletul alături de tine şi sper să ţi se împlinească visul. Trebuie să-ţi spun că te admir pentru altruismul tău. Visurile tale se împlinesc spre binele celor din jur! Asta m-a pus, oarecum, pe gânduri cu privire la felul meu de-a fi... mă acuz, uneori, de egoism...
Eşti o persoană deosebită. Ca atare, toate gândurile mele bune te însoţesc în acest demers al tău.

Asociaţia Creştin Umanitară Flacăra Speranţei spunea...

ma simt incurajata de gandurile tale bune si iti multumesc pentru ele. acum ma agat de orice raza de speranta si faptul ca imi esti alaturi sufleteste ma ajuta. sunt foarte suparata pe acest sistem de doi bani, dar nu nedreptatea asta ma face sa merg inainte, cel putin asa sper, ci binele fetitei care va fi o binecuvatare oriunde se va afla. pupici dulci