marți, 16 decembrie 2008

îngerii noştri...

Îngerul meu e alb şi uşor. Uneori îl confund cu puful unui porumbel... plutesc mai mereu prin oraş pene mici, moi şi fine desprinse din aripile lor. În copilărie îmi plăceau culorile. Acum mă tem de ele. Dacă nu sunt egale, îngerul meu se pătează... e atât de alb!
Îngerul tău are aripi de hârtie. Când bate vântul îl înălţăm pe cerul de metal cum făceam cu zmeiele de carton, în copilărie. Când plouă, îl aşezăm cu grijă în zâmbetele noastre, să se joace cu îngerii-copii.



îngerul meu...



îngerul tău...


îngerii-copii...



2 comentarii:

Rodica Botan spunea...

Ingerii sint cei care au vestit cea mai mununata veste ce a fost vestita vreodata. Ca in Bethleem s-a nascut Mintuitorul nostru. Pe blogul meu am un concurs de colinzi la care va invit sa participati. Merry Christmas!!!

beth spunea...

Mulţumesc, Rodica, pentru trecerea pe aici. Îţi urez şi eu Crăciun fericit alături de toţi cei dragi ţie şi un An Nou aşa cum ţi-l doreşti!
Mulţumesc şi pentru invitaţie. Uite, îţi dăruiesc şi eu colinda pe care am postat-o la articolul "copilărie", din 6 decembrie. Nu pentru concurs, ci aşa... pentru tine...
beth