vineri, 28 august 2009

Libaţie


(lui Flu, copilul care mă locuieşte)


Toamna noastră s-a născut bătrână, copile!

Deja a uitat unde a îngropat câţiva trandafiri iar acum a adormit în balansoar, lăsându-ne creioanele colorate în grijă.

Aşa că, am desenat o căpiţă să avem unde ascunde, mai târziu, greierii. Am conturat soarele şi l-am aşezat într-un colţ. Când îl vom agăţa în brad, de Crăciun, vom şti doar noi că nu e portocală. Puţin verde trist în mesteacănul sub care ne-am trăit vara şi, gata: ne putem înrăma anotimpul!

Vezi, copile? Anotimpurile noastre nu mai sunt năvalnice. Anul acesta şi primăvara îşi abandonase fluturii în cocon şi tot noi le-am desenat aripi pentru zbor.

Plângi, Flu?

Uite, dacă vrei, colorează aripi de fluturi pentru primăvara viitoare.

Tu eşti copil, pe tine nu se supără toamna...




Niciun comentariu: